Kundesupport: 7070 2640

Email: shop@chremma.dk

Min indkøbskurv ()

Fortrydelsesret og Reklamation

Hvad gør man, hvis man fortryder sit køb eller har en reklamation? Læs mere her.


Fortrydelsesret

I henhold til købeloven har du 14 dages fortrydelsesret. Det betyder at du inden for 14 dage kan returnere en vare du har købt, og få pengene retur.

Varen skal leveres tilbage i samme stand som den er modtaget. Tilbagebetaling af købsbeløb sker hurtigst mulig efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan udnyttes, dog senest inden 30 dage. Pengene overføres til det kort du har brugt ved købet.

Hvis du fortryder og dermed nægter at modtage eller undlader at afhente din forsendelse. Vil du blive trukket et ekspeditionsgebyr på 50 kr.

Du betaler selv porto og eventuelle omkostninger ved returnering af en forsendelse. Varen skal altid returneres i samme stand og mængde som da du modtog den.

Det er vigtigt at du kontakter Chremma og får en returnerings adresse. Du kan enten ringe til os på telefonnr. 7070 2640 eller skrive til vores mailadresse.


Reklamation

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, inden for de 2 år kan du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamationer over en vare skal ske inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen, eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af varen.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte os pr. mail, med ordrenummer, gerne billede af fejlen, samt en beskrivelse af fejlen.

Vi svarer på reklamationer inden for 3. arbejdsdage.


Fandt du svar på det du søgte?? Hvis ikke, så er du velkommen til at skrive til os på: shop@chremma.dk
Du kan også benytte vores kontaktformular.